همراهان دروغین ازادگان کجایند
سال گذشته پس از تجمع تعدادی از ازادگان سرافراز د رمقابل کاخ ریاست جمهوری وبنده نوازی اقای احمدی نژاد ورحیم خان مشایی تعدادی از روزنامه های کثیر الانتشار مانند همشهری پا به عرصه اعتراض گذاشتند ومطلبی در خصوص حق وحقوق ازادگان وعدم اجرای ماده سیزده مکتوب کردنند یادم است سر دبیر محترم ونویسنده اعلام کردند تا وصول طلب ازادگان همراه انان خواهند بود .ای وای بر شما پس کجائید ؟؟؟؟؟؟ چه شد غیرت ومردانگی شما ایا ازادگان را فقط در بیست وشش مرداد طبق تقویم باید دید ایا شما نبودید که احساس مسئولیت تان گل کرده بود وبرای خود بزرگ کردن همراهی ازادگان دا د میزدید چه شد ؟؟؟؟؟یا اینکه ما باید یاد بگیرم بر روی پای خود همچون دوران اسارت ایستاده وبا حداقل ها شرایط را بسوی احقاق حق خود بکشانیم . برادران ازاده عزیزان من همرزمان محترم توجه داشته باشید که باید همراه شویم باید همدل شویم باید یک صدا شویم امروز که مسولین ما حاضر به احقاق حق مانیستند همدلی وهمبستگی چاره کار ماست . برادرام همراه شوعزیز این درد مشترک هرگز جداجدادرمان نمیشود.